با سلام

هر شروعی یه پایانی داره و ایکاش پایان ها هم مثل شروع شدن قشنگ و زیبا باشه .....ولی چه حیف که نمیشه زمان به عقب برگردوند .......

با عشق شروع کردیم

با عشق زندگی کردیم

با تنفر به پایان رساندیم

 

این وبلاگ تا اطلاع ثانوی

 

تعطیل خواهد بود .

 

برای یه نفر که شاید هیچوقت تا آخر عمرم نبینمش

ولی بهش بگید که

هرگز نخواهمت بخشید و دیدار من و تو به قیامت

با تشکر